پرسپولیس 2- استقلال 2: اولین جام فصل به استیلی رسید!
 

تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  پرسپولیس 2- استقلال 2: اولین جام فصل به استیلی رسید!   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 62408
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


پرسپولیس 2- استقلال 2: اولین جام فصل به استیلی رسید!

دوشنبه 16 آبان 1390- ورزشگاه آزادی- جام ولایت

تماشاگر: 20 هزار نفر

داور: سعید مظفری زاده

کارت زرد: جواد شیرزاد، فریدون زندی(استقلال) مامادو تال، میثاق معمارزاده (پرسپولیس)

اخراج: علیرضا محمد(79)

ترکیب استقلال: هادی زرین‌ساعد، حنیف عمران‌زاده، میثم حسینی، جواد شیرزاد، مهدی‌ امیرآبادی، کیانوش رحمتی،‌ حمید عزیززاده(55- ژاک الونگ)، محسن یوسفی(46- علی حمودی)، فریدون زندی(78- توحید غلامی)، ‌آرش برهانی و اسماعیل شریفات.

 ترکیب پرسپولیس: میثاق معمارزاده، رضا نورمحمدی، مجتبی شیری، ابراهیم شکوری(87- روح الله سیف اللهی)، حسین بادامکی، امیرحسن فشنگچی(73- محمد منصوری)، علیرضا محمد، سامان آقازمانی، مامادو تال، وحید  هاشمیان (88- مهرداد اولادی) و هادی نوروزی.

نگاه کلی: پرسپولیس توانست با تساوی مقابل استقلال در یک جام سه جانبه به نام جام ولایت به مقام قهرمانی برسد.
 به گزارش سایت گل، سرخپوشان پرسپولیس که در دیدار اول مقابل ناسیونال پاراگوئه موفق شده بودند با تک گل هادی نوروزی به برتری برسند، در دومین و آخرین دیدارشان مقابل استقلال تن به تساوی دو بر دو دادند و با این مساوی این جام را بالای سر خود ببرند. حمید استیلی که این روزها واقعاً تحت فشار بسیار است، از همان اول ترکیبی هجومی را روانه میدان کرد و این شجاعت وی حملات پی در پی تیمش بود که در دقیقه شش به نتیجه رسید و سرخپوشان به پنالتی دست پیدا کردند که این پنالتی را هادی نوروزی مثل بازی اول تبدیل به گل کرد.
 درست بعد از چند دقیقه باز هم حملات پرسپولیس می‌رفت که یک نتیجه خارق‌العاده را به نفع این تیم رقم بزند. دو تک به تک از دست رفته توسط وحید هاشمیان و فشنگچی می‌توانست پرسپولیسی‌ها را تا دقیقه 16 با نتیجه سه بر صفر پیش بیندازد اما بی‌دقتی این دو بازیکن باعث شد که همان یک گل تا دقایق پایانی نیمه اول رقم بخورد . از این لحظه به بعد استقلال حاکم بازی بود و موقغیتهای زیادی روی دروازا حریف ایجاد کرد اما در تهایت در لحظات پایانی نیمه اول باز هم آرش برهانی به پرسپولیس گل زد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.
نيمه دوم با حملات بازيكنان تيم پرسپوليس آغاز شد و اين تيم به سرعت و دردقيقه 46 توسط هادي نوروزي به گل دوم دست يافت و از تيم استقلال پيش افتاد درادامه ببازيكنان تيم استقلال كه نتيجه بازي را از دست رفته مي ديدند حملات گسترده اي را روي دروازه حريف طراحي كردند و صاحب موقعيت هايي شدند كه با بي دقتي مهاجمان اين تيم اين فرصت ها از دست رفت اما اين پايان كار نبود و با گلزني حنيف عمران زاده كه در دقيقه 70 براي استقلال به ثمررسيد بارديگر بازي به تساوي كشيده شد.

درادامه و با دريافت دومين كارت زرد عليرضا محمد دردقيقه 79 از زمين بازي اخراج و اين تيم دقايق باقي مانده اين ديدار را 10 نفره ادامه دادند اما اين مساله باعث شكست اين تيم مقابل استقلال نشد چرا كه بازيكنان اين تيم از فرصت بدست آمده نتوانستند استفاده كرده و نتيجه اين بازي را به سود خود خاتمه دهند و اين بازي با همان نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

با این قهرمانی حمید استیلی کمی فشارهای ناشی از عملکرد ضعیف پرسپولیس بیرون آمد. حال باید دید این قهرمانی می‌تواند روحیه و شرایط قرمزها را در ادامه لیگ بهتر کند یا باز هم پرسپولیس به حرکت لاک‌پشتی ادامه خواهد داد

شرح گلها:

دقیقه 6 (1- 0): خطای عزیززاده روی فشنگچی در محوطه جریمه یک ضربه پنالتی برای پرسپولیس به ارمغان آورد که هادی نوروزی این ضربه را تبدیل به گل اول پرسپولیس کرد.

دقیقه 32 (1-1): سانتر بلند امیرآبادی از میانه های میدان با ضربه سر آرش برهانی در گوشه دروازه پرسپولیس جای گرفت تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه 46 ( 2-1): پاس عمقی دقیق فشنگچی در گوشه محوطه جریمه به نوروزی رسید و ضربه زیبای مهاجم پرسپولیس در گوشه مخالف دروازه استقلال جای گرفت.

دقیقه 70( 2-2): ضربه کرنر ارسالی فریدون زندی با ضربه سر عمران زاده درون دروازه پرسپولیس جای گرفت تا نام مدافع استقلال نیز در فهرست گلزنان تاریخ دربی ثبت شود.

بهترین بازیکن: هادی نوروزی که با سه گل زده آقای گل این رقابت‌ها اعلام شد، در بازی با استقلال با دوگلی که به این تیم زد، یکی از بهترین‌های پرسپولیس بود. در ضمن از بازی خوب اسماعیل شریفات و حسین بادامکی هم باید تقدیر کرد.
 اتفاق ویژه: مظفری‌زاده داور بین‌المللی فوتبال که برای دومین‌بار سوت آغاز بازی دربی را به صدا در آورد در چند صحنه اشتباهاتی داشت. در اوایل بازی خطای شدید شیرزاد روی فشنگچی می‌توانست کارت قرمز همراه داشته باشد که مظفری‌زاده با ملایمت با این بازیکن برخورد کرد و کارت زرد به این بازیکن نشان داد، اما در نیمه دوم خطای هند محمد با کارت قرمز همراه بود که در این صحنه هم مظفری‌زاده می‌توانست مثل شیرزاد با کمی لطافت از این حرکت محمد بگذرد اما او را اخراج کرد. در ثانیه‌های پایانی بازی هم او می‌توانست  برای استقلال هم پنالتی اعلام کند که به سادگی از روی این صحنه گذشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');